tisdag 31 juli 2012

Soft morgon

Igår somnade jag redan kl22,30 (och missade därmed halva CelebirtyRehab, ett fantastiskt program som får mig att känna mig så otroligt duktig....jag är så duktig att jag inte dricker för mycket eller tar droger...ehh...) Iallafall så är det totalt värdelöst att somna så tidigt för då vaknar jag alltid på natten och kan inte somna om så därför är jag alltid lika trött när jag vaknar på morgonen...

Därför kör vi soft morgon här hemma idag, det är bara me and the girls hemma för Alex är hos mormor och morfar idag- tjejerna sitter och degar (Lisa gör kakor som hon matar Anna med) och snart ska de sova middag...då är det tänkt att jag ska dammsuga, damma och moppa golven men eventuellt så kanske sofflocket ropar alltför högt för att jag ska kunna ignoerara det!

Ringde förresten nyss min hundtränare- ska börja en valpkurs nu i augusti men behövde lite snabb hjälp för vovven bajsar inomhus h e l a t i d e n .... Fick dock till svar att det är helt normalt och att hennes hund, som är 7månder, inte är helt rumsren ännu...Skönt att ha är normal men ändå äckelblääbajs!

Vad jag ville få fram av det här inlägget är inte helt klarlagt men.... Hej på Er i allafall!

1 kommentar:

  1. Hugh Grantfilmen nr ett är Love actually :-)
    Skönt med normal hund men hundbajs... Njae...

    SvaraRadera