onsdag 1 augusti 2012

Show it all...

Inlägget & bilden på Blondinbella och hennes vaxa-snippan-dam var det roligaste jag sett på länge (jaja, det kanske även säger en del om rolighetsgraden av mitt liv)!
Blondinbella ser sådär sjukt nöjd ut så bilden är säkert tagen efter att själva brasilianaren är utförd....på någotvis känns det som hon står där naken på bilden....

BlondinBella skriver ju ofta att hon bara visar delar av sitt liv i bloggen och att en del saker är censurerade för allmänheten...efter det här inlägget är jag sjukt nyfiken på vad det kan vara....

Dessutom inser jag även vilken enorm skillnad det är på mig och en storbloggare- själv satt jag och låtsades kolla på mobilen och tog då en bild av dörren till min barnmorska (av pinsamhetsskäl) medan BB istället frågar om hennes vaxa-snippan-dam vill ställa upp på en bild med henne....
Jag förstår ju nu att ifall jag var en storbloggare så skulle jag dels ha tagit ett kort med BarnmorskaC och dessutom bett henne fota mig när jag låg spretandes med benen i den berömda stolen....!

Jaja, that's life- nästa gång* det är dags för cellprov igen så lovar jag att ta ett kort....

[*kvinnor i åldern 30år bör ta cellprov var 3e år]

1 kommentar:

  1. Haha! Måste man dela med sig av precis allt? Ett inlägg om den sortens vaxning utan bild hade inte varit lika skrattretande och fantasiframkallande :)

    SvaraRadera