lördag 28 juli 2012

Klart för kommentarer...

Såg att M skrivit till mig på FB att det inte gick att kommentera inlägg på bloggen ifall man inte hade ngt googlekonto- nu är detta fixat!

Antar att jag kommer få miljoner kommentarer nu, så jag vill att Ni ska veta att min ambition är att svara på alla men att tiden antagligen inte räcker till- så här kommer några svar på eventuella frågor:

- Nej, jag vill inte vara med på bloglovinn-byte
- Nej, jag vill inte delta i månadens blogg eller andra random tävlingar
- Nej, jag har inte skönhetsopererat mig- jag är så här snygg naturligt!

2 kommentarer:

  1. Så ja, nu kan vi vanliga (läs otekniska/okunniga) också kommentera. Sjukt rolig blogg :) jag är väldigt intresserad av detta ICA-fyllo, en bild på er ihop nån dag kanske bakom den tomma barnvagnen? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men absolut! Dock var han inte så trevlig igår när vi var till BVC så just nu är jag lite rädd för honom.... :)

      Radera